Już od 1 września rozpoczęły się konsultacje projektu Programu współpracy Miasta Słupska z organizacjami pozarządowymi na 2018 rok.
Uwagi można zgłaszać do 1 października poprzez wypełnienie formularza zgłaszania uwag i przesłanie go na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub przyniesienie go do Słupskiego Centrum Organizacji Pozarządowych i Ekonomii Społecznej przy ul. Niedziałkowskiego 6.

W trakcie konsultacji odbędą się również dwa spotkania konsultacyjne oraz dyżury konsultacyjne – o terminach i miejscu poinformujemy niedługo.
Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem i zgłaszania uwag – jest dużo nowych konkursów!

W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z Panią Beatą Macedońską – Pełnomocniczką Prezydenta Miasta Słupska ds. organizacji pozarządowych – tel: 59 8487 921, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Link do Zarządzenia i dokumentów: http://bip.um.slupsk.pl/urzad_miejski/zarzadzenia_prezydenta/27461.html


źródło: www.slupsk.pl