Bank Zachodni WBK udostępnił setny już bankomat, który jest przystosowany do obsługi przez osoby słabowidzące i niewidome.

Bank Zachodni WBK to pierwsza instytucja finansowa w Polsce, która rozpoczęła dostosowywanie swoich bankomatów dla potrzeb osób z dysfunkcją wzroku. Urządzenia wyposażono w gniazdo na słuchawki, które umożliwią niewidomej osobie odsłuchanie danego komunikatu. Takie rozwiązanie zapewnia klientom komfort i bezpieczeństwo.

Według przedstawicieli banku dążenie do zapewnienia pełnej dostępności usług osobom z niepełnosprawnością jest elementem odpowiedzialności i dbałości o klienta w BZ WBK. Jest to także założenie prowadzonego w banku od ponad roku programu "Obsługa bez barier". Rozwiązania te pozwalają klientom banku na korzystanie z kilkudziesięciu oddziałów bez barier na terenie całego kraju, w pełni dostępnych architektonicznie i oferujących profesjonalną obsługę klientów z różnymi niepełnosprawnościami. Klienci maja również do dyspozycji usługi bankowości elektronicznej BZWBK24internet - uzyskały one certyfikat potwierdzający dostępność dla osób z dysfunkcja narządu wzroku, oraz 100 bankomatów przystosowanych dla osób niedowidzących i niewidomych w 53 polskich miastach.

Więcej informacji i lista bankomatów oraz certyfikowanych placówek dostępne są na stronie www.przyjaznybank.pl.

Źródło: www.niepelnosprawni.pl